Vino in fiecare joi de la ora 21:00 (ora RO) alaturi de mine la RADIO ROMANIA ON-LINE

joi, 10 martie 2011

Hobby'urile noastre

Ce hobby-uri aveti? Cum impacati cel mai bine un hobby cu treaba zilnica? Reusiti sa le imbinati in asa fel incat sa nu simtiti ca faceti vreun sacrificiu?
Hobby-urile, ca si preferintele, sunt variate. Poate fi vorba de muzica, de pictura, ...de machete, de un sport, de astronomie, de fotografie sau de cu totul alte lucruri, pana la colectionarea a tot felul de obiecte, mai mult sau mai putin obisnuite. Insa, de ce avem nevoie de ele? Motivele sunt diverse.

Va astept parerile voastre aici sau pe e-mail: roxanaiftode@rronline.ro Sau puteti scrie direct aici daca aveti cont pe facebook -> http://www.facebook.com/topic.php?topic=487&uid=125944187445369#!/topic.php?uid=125944187445369&topic=487

O zi buna in fiecare zi,

Fulguletz_ (Roxana IFTODE)


P.S. Nu uitati ca va pot pastra si anonimatul ;)

Raspunsurile primite:


@Mikaela:
Viata este destul de goala fara pasiune. Daca nu te pasioneaza serviciul sau altceva din ceea ce faci, un hobby te poate ajuta sa dezvolti o pasiune. Chiar daca este una doar pentru timpul liber. Iar cum pofta vine mancand, poate ai sa incepi sa fii pasionata si de alte lucruri si sa ai o pofta de viata mult mai mare.

Citat:
"Barbatii sunt hobby-ul meu,daca m-as marita ar trebui sa renunt la el" -Mae West

@Anonim:
stii,ma gindeam acum la hobby-uri...si gindul mi-a zburat la ..."colectionar de suflete frumoase"...un "album" cu oameni minunati pe care-i stringi in viata ta...ce ne daruiesc ei? iubire,amintiri frumoase...de fapt..viata...primim dragoste si astfel invatam sa fim darnici,generosi,sa iubim...ce minunat ar fi ca fiecare dintre noi sa aibe un astfel de album.
"sufletele frumoase"...primesti iubirea lor pentru ca le daruiesti momente minunate de la suflet la suflet
................ iubire mica..sa nu renunti niciodata la radio...tu esti plina de iubire,iar prin emisiunea ta poti darui ceea ce simti atator suflete?iti dai seama cit esti de norocoasa inger?


Corina Anca Roth
In special muzica si poezia ,internetul,sa ma joc la calculator,sa citesc ,sa gatesc ,sa calatoresc,sa vb cu prietenii ,sa ma plimb pe malul marii,sa ma uit la filme ,sa ascult radio si dansul,te pupik roxi ,ma bucur ca ai revenit la radio ,si emisiunea ta e un hobby pentru mine si chiar mi a lipsit :)
Si bineinteles sa scriu pe blogul meu: http://corina-roth.blogspot.com/

@greudegasit2:
femeile pot fi un hobby sau doar un narav...nu stiu exact ce sa inteleg prin hobby cand este vorba de femei,nu am reusit sa-mi pregatesc tema pt astazi,am intrat prea tarziu dar promit sa ma pregatesc data viitoare

@Madalina:
hobbyurile mele sunt destul de casnice ca sa zic asa, imi place sa creez, mi-am facut si un mic bussiness din asta, pentru ca de, la ce vremuri sunt in zilele noastre, nimanui nu ii strica un ban in plus, dar ma costa destul de mult, somnul meu, si timpul petrecut cu fiica mea!
E destul de greu, mai ales cand ai un copil. Uneori ma simt vinovata ca hobbyurile mele imi rapesc uneori din timpul pe care as putea sa il petrec cu ea, dar ma relaxeaza, si ma fac sa mai uit de grijile zilnice, si imi ofera bucuria de a vedea atata fericire pe chipurile celor care le primesc sau achizitioneaza si sunt mandra, ca din mainile mele pot iesi asemenea lucruri am uitat sa zic de fapt in ce constau hobbyurile mele: creez felicitari, invitatii, marturii, martisoare, bijuterii, uneori chiar torturi personalizate (de alea de mancat.... nu va ganditi la altceva ) decupez, lipesc, colorez, modelez, insir, si tot asa, de cate ori am timp liber (de obicei seara dupa ce adoarme micuta mea)
sau dimineata cand se joaca cu tati
http://handmadebylavinia.blogspot.com/
Si un alt hobby, cumva momentan lasat deoparte, e sa calatoresc. Mi-am dorit, si am avut norocul, sa pot explora lumea. Am calatorit mult, aproape in toate colturile lumii, si imi doresc intr-o buna zi, sa pot merge prin aceste locuri si alaturi de familia mea
Si mai am un hobby....impletesc hainute pentru bebelusi

@eleonora:
te salut draga Fulguletz,salut si ascultatorii tai,ma bucur ca in sfarsit azi cand esti in emisie sunt acasa,emisunea ta e un hobby ptr mine sa stii,felicitari ptr ceea ce faci,multa sanatate si cat mai multe emisiuni superptr mine ,e un cadou azi sa pot asculta emisiunea ta.

@Cosmin
Cat am fost mic anii 90 mi-a placut Michael Jackson. am fost si la concertul de la Buc din 96. de fapt am fost peste tot in buc de la venire aeroport-pana la plecare.a fost o experienta unica.
usor usor apoi nu am mai dat asa de multa importanta muzicii lui, dar eram la curent cu absolut tot ce se intampla.
moartea de acum 2 ani m-a rascolit profund.
a murit prea devreme si inca mai avea multe de spus pe lumea asta.
de cand am fetita, care are 3 ani si 2 luni, ea este "hobby-ul meu" nu mai am timp de nimic altceva.
toate cele bune

Multumesc tuturor pentru participare si va dau intalnire joia viitoare de la ora 21:00 doar la RADIO ROMANIA ONLINE

O zi buna in fiecare zi,

Fulguletz_ (Roxana IFTODE)






Un comentariu:

Allison Howarts spunea...

Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
1) vrăji vrăji
2) vrăji pierdute
3) Vrăjile divorțului
4) Vrăjile căsătoriei
5) Vraja de legare.
6) vrăji de rupere
7) Înlăturați un iubit trecut
8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
9) doresc să-ți satisfacă iubitul
Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
ogagakunta@gmail.com