Vino in fiecare joi de la ora 21:00 (ora RO) alaturi de mine la RADIO ROMANIA ON-LINE

miercuri, 23 februarie 2011

Tema dezbatuta : "Reteta fericirii"

Aflam daca e simplu sau nu sa fim fericiti, daca fericirea e o alegere, daca tine de practica, etc. Intrebari? Raspunsuri? Va astept cu drag!

RASPUNSURI PRIMITE IN TIMPUL EMISIUNII:

@Anonim :

"Fericirea.....imi amintesc de subiectul acesta. E foarte complicat, tine de natura fiecaruia, tine de experienta de viata pe care o avem. Unii sunt fericiti privind un rasarit de soare, unii sunt fericiti privind extrasul de cont ...de la banca...este mai mult decat relativa chestiunea.Se poate vorbi o eternitate despre fericire si nu cred ca se poate trage vreo concluzie finala. Cred totusi ca avem fiecare in noi o picatura de "ceva" care ne face sa fim fericiti din vreun motiv indiferent care. Important este sa reusim sa gasim acel "ceva" si .... sa fim fericiti. Eu nu sunt fericit decat rareori si atunci intr-un fel pe care nu-l pot transmite pentru ca.... nu e voie. Un lucru am invatata cu certitudine. Nu-ti cladi fericirea pe nefericirea altora pentru ca va fi ca un balon de sapun"

@ Gheorghe:
" copilule nu stiu daca exista neaparat o reteta a fericirii,a fii fericiti este simplu,eu sunt fericit sa vad ca unui prieten ii merge bine,fericirea de multe ori poate fi o alegere,dar depinde ceea ce vedem prin a fii fericiti......pana la urma fericirea este o multumire sufleteasca de a te simtii implinit,asta depinde de fiecare cum se simte implinit.......eu fericirea o vad mult mai mult decat a trai clipa,fericirea este ceva de nedescris
- fulguletzule nu sunt de prea mult timp cu voi,va ascult de vreun an si ceva,de cand era rdt,te-am prins cand ai revenit,ai fugit si acum te ascult din nou,radio romania online inseamna ceva,v-am ascultat din tara,va ascult de afara,cred ca sloganul"din suflet pt suflete"s-ar potrivi ca o manusa
- spuneam mai inainte ca fericirea nu se poate descrie,cred ca nu exista cuvinte pt a putea descrie acest sentiment(sau fenomen?),mai degraba este ceva ce se poate descrie prin gestica si comportament decat prin cuvinte,este ceva ce multi nu pot vedea cu ochiul liber nici chiar microscopul nu-i poate ajuta...........este ceva ce pot simti doar cei ce au suflet
- Fulguletzule felicitari pt emisie,din nou ai demonstrat ce poti,sa fie cat mai dese emisiunile tale,pupici si sa ai un cer cu stele "

@ ADY Cristina:
" Pentru mine fericirea inseamna sa fie armonie in familie si in cercurile de prieteni !"

@ Ramonika:
"- fericirea cum o vad eu,in relatia mea fericirea consta in faptul ca in momentul in care sotul meu iubit intra pe usa il strang in brate,il sarut si ii spun ca mi-a fost dor de el, este fericirea si zambetul meu
- fericirea este cel mai frumos sentiment,este ceva ce se gaseste foarte rar si cand o gasesti trebuie sa o pretuiesti,sa o ti aproape dar sa ai grija sa nu o sufoci....cel mai important e insa sa fie impartasita. Sant asa de ...fericita alaturi de barbatul pe care il am alaturi de nu imi gasesc cuvintele sa descriu tot ceea ce simt...fericire,liniste sufleteasca,muuuulta iubire si muuulta intelegere...zambete si multa caldura sufleteasca
ne iubim ,santem fericiti si santem facuti unul pentru celalalt...o stim si o simtim amandoi.... santem noi 2 si restul lumii "

@ Laleaua neagra:
"Esti fericit atunci cand...
- nici macar ploaia insistenta si rece nu-ti poate sterge soarele din priviri,
- suna telefonul si la capatul celalalt e...insasi fericirea,
- primesti o floare fara motiv
- in albastrul cerului vez...i nuanta unei priviri
- te trezesti dimineata cu o raza de soare ce-ti mangaie chipul
- te atinge pe nas primul fulg de nea
- printre e-mailurile oficiale gasesti un gand ce-astepta, cuminte, sa te bucure
- zaresti marea prima data intr-un an
- "miau-ul" tau iti toarce-n brate, cu ochii-n ochii tai
- asculti melodia preferata
- bei o ciocolata calda, cand afara sunt -15 grade
- picotesti in cada plina de spuma
- iubesti
Lista e deschisa...Doar ca multi uita s-o completeze. O viata-ntreaga.

Fericirea..un sentiment inexplicabil ce-ti umple inima de bucurie si fericirea..dandu-ti senzatia ca traiesti un vis nu o realitate..pacat ca pentru a fi fericit trebuie sa induri multe..dar ca orice alte lucruri..fericirea are pretul ei care indiferent de orice trebuie platit…cine a zis ca intreaga viata e o alergatura dp fericire..a avut mare dreptate..in viata toate se face..treptat-treptat..ce bine ar fii de fericirea ar dura un pic mai mult..... "

@Anonim :
" am gasit "ceva-ul" de care aveam nevoie acum seara sa fiu fericit. Te-am auzit din nou on line si asta a salvat o zi care a fost foarte grea si nu extraordinar de buna. Pentru moment ies de pe mess, intrucat fac niste back-up-uri insa pe radio sunt on line pe un alt calculator din cele 4 care ma inconjoara"

CITATE CELEBRE:
"Fericirea perfecta nu exista pe acest pamant; aceasta s-a zis de mult timp si de oameni foarte invatati; avem insa iluziunea, credinta si speranta. Aceste dauri divine compun pentru noi, aici pe pamanat, ceea ce numim feric...ire." – Nicolae Filimon

" Cand o usa a fericirii se inchide, o alta se deshide; dar, deseori, ne uitam atat de mult la usa inchisa incat nu o mai vedem pe cea care s-a deschis pentru noi." – Helen Adams Keller

" Fericirea cuprinde cinci parti. O parte este a lua hotarari bune; a doua este a avea simturi bune si sanatate trupeasca; a treia este reusita in ceea ce intreprinzi; a patra-i reputatia printre oameni si a cincea, abundenta de bani si a bunurilor folositoare pentru viata. "– Platon

@ O mamica:
"cel mai suprem sentiment de fercire este zimbetul propriului copil, bucuria lui, trairile cu el si inocenta pe care o redobindesti…. si sentiimentul de a reveni intr-o lume care nu e minata de haos, stres permanent si alergatura.
S...i chiar daca nu esti permanent fericit, repui totul in balanta si realizezi cita fercire poti avea tu daca esti o gazda buna si ii deschizi usa.
Asta simt eu ( o pesimista inraita si in multe momente nefericita) acum si pentru asta ii multumesc micutului meu fiu si “print” – mersi pentru zimbetul tau, bucuria ta, risetul si cuvintele minunate…..TU MA FACI FERICITA!!!!
Mami"

@ Gabita:
" Fulguletz_ , emisie frumoasa in continuare si ... vreau sa stii ca am fost FERICITA ca am fost si in aceata emisiune alaturi de tine! "

Multumesc tuturor, celor care au ascultat emisiunea de aseara, dar si celor care si-au scris parerea si au dat RETETA FERICIRII !
Va dau reintalnire joi de la ora 21:00 la RADIO ROMANIA ON-LINE unde vom discuta despre "Dragostea pe internet" !
Daca doriti sa discutam un subiect anume va astept pe e-mailul: fulguletzrro@yahoo.com

O zi buna in fiecare zi,
Fulguletz_

Un comentariu:

Allison Howarts spunea...

Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
1) vrăji vrăji
2) vrăji pierdute
3) Vrăjile divorțului
4) Vrăjile căsătoriei
5) Vraja de legare.
6) vrăji de rupere
7) Înlăturați un iubit trecut
8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
9) doresc să-ți satisfacă iubitul
Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
ogagakunta@gmail.com