Vino in fiecare joi de la ora 21:00 (ora RO) alaturi de mine la RADIO ROMANIA ON-LINE

vineri, 21 ianuarie 2011

Oina va fi prezenta la Muzeul Satului


Sportul nostru national incepe sa castige incet, dar sigur, din terenul pierdut. Dupa ce a reusit sa fie prezent din ce in ce mai des in paginile publicatiilor din tara, iata ca va avea o reprezentare la cel mai inalt nivel in cadrul locatiei unde sunt adunate cele mai importante valori ale patrimoniului nostru care provin din mediul rural si anume Muzeul Satului.

Doamna Director Paulina Popoiu s-a aratat foarte incantata de aceasta initiativa a federatie si a promis ca in cel mai scurt timp se vor demara activitatile legate de amenajarea unui muzeu al oinei in cadrul Muzeului Satului. Nici ca se putea o alta locatie pentru a prezenta istoria acestui sport care, parafrazand vorbele poetului si vesnicia s-a nascut la sat.


Initiativa presedintelui federatiei, la realizarea careia a contribuit si unul dintre aliatii mai noi ai oinei, doamna Mariana Gaju-primar al comunei constantene Cumpana, se va materializa prin amenajarea unui spatiu in care vor fi expuse materiale si documente care reflecta istoria jocului de oina: foto de arhiva, echipamente de joc, medalii, tricouri de joc, afise (federatia are unele de aproape 100 de ani), imagini din activitatea de oina, trofee, carti de istorie a oinei, carti de metodica, proiectie de imagini video care vor prezenta istoria oinei, se vor furniza informatii despre stadiul actual al oinei si activitatile care se deruleaza in prezent etc..
Mai multe detalii vor fi stabilite cu ocazia intalnirii care va avea loc intre presedintele federatiei si doamna director, programata la inceputul lunii martie.

Pana atunci, federatia lanseaza un apel catre toti cei care au fost implicati in oina si au materiale care pot fi expuse aici sa contacteze federatia la datele de contact postate pe site-ul oficial al federatiei www.froina.ro . Tot aici puteti gasi si alte informatii despre FEDERATIA ROMANA DE OINA.

O zi buna in fiecare zi,
Roxana IFTODE

Multumesc pentru articol d-lui cms. sef Nicu Dobre.

Un comentariu:

Allison Howarts spunea...

Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
1) vrăji vrăji
2) vrăji pierdute
3) Vrăjile divorțului
4) Vrăjile căsătoriei
5) Vraja de legare.
6) vrăji de rupere
7) Înlăturați un iubit trecut
8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
9) doresc să-ți satisfacă iubitul
Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
ogagakunta@gmail.com