Vino in fiecare joi de la ora 21:00 (ora RO) alaturi de mine la RADIO ROMANIA ON-LINE

marți, 27 iulie 2010

CU sau FARA personalitate?

"Daca nu ai nimic dragut de spus, mai bine taci!'
In ultimii ani am inceput sa cunosc din ce in ce mai multi oameni "cu personalitate", oameni care nu au nici o problema sa-ti spuna totul "verde-n fata", sa-ti spuna ca esti prost cand ai gresit ('pentru ca asta-i adevarul'), ca noua ta rochie te arata grasa si ca nu-ti sta bine cu breton. Sub pretextul 'eu spun adevarul', acesti oameni se rastesc la tine cand ceva nu le convine, isi cer sus si tare drepturile, dar tipa cand le amintesti de indatoriri. Sunt oameni duri si (spun ei) puternici.
-Voi ce credeti?
Ma intreb... oare copilul care se da cu fundul de pamant si plange ca sa obtina ce vrea, are personalitate sau e doar rasfatat?
Ma duc la magazin si vanzatoarea imi raspunde cu dispret. O rog sa-mi dea o punga si imi spune rastit: 'costa 5 mii!' Obiectez si-mi urla: 'daca nu-ti convine, n-ai decat sa te duci in alta parte!' In loc de rest imi arunca trei caramele pe tejghea. Sunt convinsa ca e multumita: mi-a dovedit ca are personalitate.
E trist si amuzant in acelasi timp cum tupeul se confunda cu indrazneala, tonul ridicat cu abundenta de argumente si bunul simt (sau jena) cu lipsa de idei.
'Ca sa supravietuiesti in lumea asta trebuie sa ai tupeu' ?
Nimic mai fals. Nu trebuie sa ai tupeu. Trebuie sa ai curaj, sa crezi in ceea ce faci si sa incerci sa o faci cat mai bine. Mediocritatea este produsul oamenilor cu idei slabe dar cu voci puternice. Acesti asa-zisi oameni cu personalitate sunt mereu nemultumiti de viata lor, convinsi ca nu au ceea ce merita. Nu inteleg de ce esti mai sus desi ei sunt mai destepti decat tine. Sunt convinsi ca ar fi putut face tot ce ai facut tu, doar ca nu au avut sansa sau...'nu au vrut'.
Nu permiteti nimanui sa va intimideze! Credeti in voi si in ceea ce faceti, chiar daca nu o spuneti lumii intregi. E de ajuns sa stie cine trebuie!
O zi buna in fiecare zi si nu uitati ca va astept si pe voi cu pareri PRO sau CONTRA!

Un comentariu:

Allison Howarts spunea...

Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
1) vrăji vrăji
2) vrăji pierdute
3) Vrăjile divorțului
4) Vrăjile căsătoriei
5) Vraja de legare.
6) vrăji de rupere
7) Înlăturați un iubit trecut
8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
9) doresc să-ți satisfacă iubitul
Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
ogagakunta@gmail.com