Vino in fiecare joi de la ora 21:00 (ora RO) alaturi de mine la RADIO ROMANIA ON-LINE

joi, 3 iunie 2010

Ce ai voie si ce nu in timpul emisiei la radio

Ascultand in ultima perioada diverse posturi de radio on-line m-am gandit sa scriu cateva reguli de emisie vazute de mine:

In primul rand e bine sa stii ca emiti pentru un numar de ascultatori care asteapta CEVA de la tine si ma refer aici la muzica de calitate, stiri, noutati, informatii e.t.c. cu cat reusesti sa le tii atentia la maximum cu atat ai de castigat mai mult.
Incearca sa impaci toate gusturile muzicale, dar NU VORBI peste melodii. Interventiile sa fie scurte (max 5 min. pentru a nu obosi ascultatorul) si alegeti un fundal instrumental. Daca n-ai nimic de spus mai bine taci si lasa muzica. Nu vorbi despre tine (nu spune ce ai facut ieri sau sa folosesti laude e.t.c. – lasa-i pe altii sa te intrebe, daca e cazul). Nu incerca sa explici un mesaj (sau dedicatie) cu alte cuvinte dupa ce l-ai citit. Ai dreptul de a selecta mesajele!!
Nu se numesc dedicatii: „de la X pentru Y adu o bere” trebuie sa transmita CEVA (acea informatie)
Indicat ar fi daca ai un promo sa nu-l difuzezi dupa fiecare melodie, la 15 min e suficient.
Cauta-ti un subiect si dezvolta-l cu ascultatorii. Aminteste-ti ca ORICINE te poate auzi la radio si ca nu esti cu prietenii tai la o cafea sa poti folosi un limbaj amical. Persoana care te asculta poate fi mai mica sau mai mare ca varsta si poate ca vrea s-o respecti.
Daca vorbesti pe messenger poti vorbi „cu dvs.” pt inceput si daca-ti permite atunci poti folosi persoana a II-a.
Cand nu emiti, asculta posturi de radio care emit in FM (ex: EUROPA FM, RADIO ZU e.t.c. ), cu siguranta ai ce invata!!!



Regula de baza : „RESPECTA SI VEI FI RESPECTAT”




Cu prietenie,
Fulguletz_ (Roxana IFTODE)
E-mail :
fulguletzrro@yahoo.com
Y M : fulguletz_rdt

Un comentariu:

Anonymous spunea...


Fostul meu soț și-a încheiat relația în urmă cu 6 luni, după ce l-am acuzat că a văzut o altă femeie și l-a insultat. Îl doresc înapoi în viața mea, dar a refuzat să aibă vreun contact cu mine. e-mail și sunându-l. Am fost atât de confuz și nu știu ce să fac. Așa că am ajuns la internet pentru ajutor și am văzut o mărturie despre cum această puternică vrăjitoare ajută oamenii să-și recupereze foștii. Așa că iau legătura cu vraja al cărei nume este dr. Ilekhojie și îi explic problema mea și el mi-a aruncat o vrajă și mă asigură că fostul meu se va întoarce la mine, și spre cea mai mare surpriză a doua zi, fostul meu a venit să bat la ușa mea și roagă-mă să-l iert. Sunt atât de fericit încât dragostea mea este din nou din nou. Încă o dată mulțumesc, dr. Ilekhojie, sunteți cu adevărat talentat și talentat. E-mail pe dr. Ilekhojie, el este singurul răspuns la problemele dvs. Poate fi de mare ajutor și nu voi înceta să-i public numele pentru munca bună pe care a făcut-o pentru mine, iar oamenii încă vorbesc despre el pe Internet. e-mail: gethelp05@gmail.com sau Whats App el la +2348147400259