Vino in fiecare joi de la ora 21:00 (ora RO) alaturi de mine la RADIO ROMANIA ON-LINE

duminică, 20 iunie 2010

POVESTEA LUI Fulguletz_

Am fost intrebata de ce am nick’ul Fulguletz_ de catre mai multi ascultatori. Pentru a nu repeta de fiecare data pe postul de radio voi scrie care este :

POVESTEA LUI Fulguletz_

Cu aproximativ 5 ani in urma cand mi s-a dat ocazia sa emit la un post de radio on-line, marea majoritate dintre ascultatori aveau pseudonime si am fost nevoita sa caut si eu unul sa ma repezinte. Am pus pe hartie cateva dorinte care sa ma ajute sa-l aleg mai usor:
- sunt la radio pentru a transmite CEVA
- emisiunea fiind emisa la un post de radio pe internet “puteam intra” in casa unui ROMAN
- acea persoana se putea afla ori in TARA, ori in AFARA

Drept concluzie s-a nascut : Fulguletz_ si de aici si titlul emisiunii "ROMANIA cu un pas mai aproape de sufletul tau"

Niciun comentariu: