Vino in fiecare joi de la ora 21:00 (ora RO) alaturi de mine la RADIO ROMANIA ON-LINE

vineri, 18 iunie 2010

Raspunsurile primite in timpul emisiunii: VISELE - utopie sau realitate

Buna seara ,iti multumesc ca existi si iti multumesc ca ai reusit sa revii la radio ,te asteptam noi ascultatorii de ceva timp.Ma bucur ca esti cu noi acum,vezi un vis s-a realizat tu ai revenit la radio,deci faci parte de visele mele. Viata ne ofera multe ocazii si nu stim niciodata cine va fi omul care va intelege sentimentele noastre si-l daruim omului care nu stie aprecia sacrificiile noastre. Apoi exista oameni care i-au cu forta ceeace cred ei ca merita. Te distruge fizic si psihic, uitand de morala. De ce oare nu oferim dragoste daruind ceeace este frumos in noi? De ce?... Povestea iubirii poate fi plina de frumusete daca stim si suntem dispusi sa oferim iubire. Nu este nevoie sa ne transformam in judecatori. Auzisem odata niste cuvinte intelepte: "cand ajungi sa spui de ce iubesti
cori roth: cu adevarat, inseamna ca nu iubesti."Iubirea se apropie de sufletul omului, nu de trup. Are cararea ei, doar de ea stiuta si intra in acel cuibusor,sa fiti iubiti,o seara frumoasa prietenilor mei,cu drag,corina din Germania

Dj Gheorghe: visele intre realitate si utopie vrea sa fie tema acestei seri? Spunem realitate cand este ceva realizabil, iar utopie este o conceptie sau mai bine spus ceva irealizabil.Poate asa ne dam drumul la raspunsuri (toti ascultatorii)
Pt a deveni realitate, visele este nevoie de spontaneitate si vointa, vointa este o calitate pe care putini o au, utopia in sensul adevarat al cuvantului nu poate deveni niciodata realitate. Atata timp cat te complaci in negativ nu ai cum sa fii pozitiv! Un exemplu relevant ar fi acela de a te casatori cu un barbat mai in varsta si sa visezi totusi feti-frumosi,cu acest exemplu putem ajunge la utopie

Iuliana C: uite o melodie legata de subiectul tau(Cea mai frumoasa zi - Iuliana Cretu)...poti iubi pe cineva, la care nu visezi vreodata ca-l vei putea avea alaturi de tine, sa iubeasca impreuna cu tine, 2 inimi contopite intr-una si atunci ""cea mai frumoasa zi""devine ziua cind iti intilnesti iubirea, primul sarut...si visul se transforma in realitate,urmind apoi ca cei doi indragostiti sa ...viseze impreuna

Lus: Speranţa nu este un vis, ci un mod de a face visurile să devină realitate.


¦PuFFiC luv waLkén¦: aha cred ca pot sa raspund la una din intrebari. Visele pot deveni realitate daca crezi in ele si visul meu e pe cale sa se implineasca; asa..tine de puterea interioara

Moonty Medy: toate visele sunt canale de comunicare cu realitarile viitoare daca noi oamneii nu putem realiza ceva, nu e nimeni vinovat decat noi! Si spun asta pt ca din pacate ne e teama sa facem pasii pt realizarea viselor, doar TEAMA sa tine pe loc si un alt factor e acela ca nu propunem obiective neraliste

pitt Petrica: visele sunt o realitate, visele vin din interioru nostru, visele sunt ceea ce ne dorim sau ceea ce nu vrem sa se intample

alecstaga alecs: cred ca daca iti doresti suficient de mult ajungi sa-ti canalizezi atentia si actiunile astfel incat sa te duca cat mai aproape de acel lucru, apoi ca si conditie ar fi sa gandesti pozitiv...nu am exemplu personal dar lucrez la el

opris onisor: eu am vrut sa ascult RRO, pt ca mi-a spus nicu (cobra),ca-i frumos, dar nu am avut winamp, atunci eu mi-am descarcat winamp'ul, m-am conectat si ce crezi ca sa intamplat?! Am auzit RRO si visul meu a devenit realitate. Stau pana foarte tarziu sa va ascult. Inainte nu am avut internet ; am facut deja niste prieteni, pe fratele meu primu si inca vreo doi


Va multumesc si va doresc o zi buna in fiecare zi,
Fulguletz_ (Roxana IFTODE)


Niciun comentariu: